tirsdag den 2. november 2010

Basic with a biker twist

Det er ikke de vilde udskejelser, det bliver til for tiden - men sådan har jeg det nu bedst. Et meget basic look med enkelte detaljer. Især på jeansene, der har syninger ved knæene og bagpå, hvor der også er lynlåse (som dog er gemt i støvlerne i dag).

Rullekravetrøjen er i øvrigt et af de bedste køb, jeg nogensinde har gjort - og mit første bekendtskab med cashmere. Den blev købt i New York for snart 6 (!) år siden, den har virkelig været voldbrugt - og den er stadig sådan cirka så god som ny. Mere af den slags kvalitet, tak! (Den er i øvrigt fra Ann Taylor).

Støvlerne har jeg lige trukket frem fra garderobens gemmer, hvor de nok egentlig har levet en lidt for overset tilværelse. Måske fordi, der vist er noget med, at de er liiige det korteste i snuden, så det kan være, at de lige skal en tur forbi skodoktoren, for så kunne de vist godt blive ret yndlings her til vinter...
(beklager, at billedet står på hovedet - det vender rigtigt i mit billedprogram, men blogger driller...)

Rullekraven gør det lidt svært med smykker, så jeg tog min lille landsby på fingeren.

Og sørme om det ikke også lykkedes mig at snuppe et billede med jakke og tørklæde på vej ud af døren...

Beklager i øvrigt, at billederne er af iPhone-i-spejl-karakter - det er lige min bedste mulighed...

Ingen kommentarer: