tirsdag den 15. juni 2010

Outfits fra de sidste par dage

Jeg har været på farten fra søndag til mandag - og i den anledning kom jeg i nærheden af et lidt mere samarbejdsvilligt spejl, end hvad mit eget hjem kan prale af. Gad egentlig godt have sådan en hel spejlvæg et sted - det passer desværre bare ikke rigtigt ind nogen steder...

Og så er det samtidig en fin anledning til at flashe nogle flere af mine køb fra shop-amok i sidste uge.

Søndagsafslappet i smadrede jeans fra Selected, t-shirt fra American Vintage, ny yndlingscardigan fra Daisy og tørklæde fra Rabens Saloner.

Ud over at cardiganen er bløøøøøød, så kunne jeg heller ikke stå for lapperne på albuerne og den fine detalje med, at den er kortere bagpå en foran - hellow illusion af talje. I like! Og så er knapperne i øvrigt gule!

Mandag i lidt mere formel mundering pga job - cardien er genganger (kan nærmest ikke pille den af, så rar er den), bukserne er nye fra Zara og toppen fra H&M. Desuden sorte ballerinaer ude, som jeg ikke lige havde fået på.

Ingen kommentarer: