torsdag den 17. juni 2010

Bikinilicious!

Med kun et par dage til afgang mod sydens sol og varme (halsbetændelse skrid så, blev der sagt!!!) kom jeg i tanke om et tilbagevendende ferieproblem - jeg har kun bikinier, der bliver bundet bag nakken, og det er ikke altid optimalt.

Så jeg trodsede min dårligdom et par timer for at smutte en tur på bikinishopping. Orkede ikke lige forholde mig til det vilde, så hurra for H&M, hvor man ikke sætter hverken halve eller hele månedslønninger på spil for at få lidt nyt. Er især begejstret for den lyserøde - men den sort/hvide kostede kun en 50'er per del, og det var ikke til at stå for!

2 kommentarer:

Julie'Kristine sagde ...

De er vildt flotte! :D

http://theworldofjuliekristine.blogspot.com/

Miss Maybe sagde ...

Takker. Jeg har også været vildt glad for dem - især den lyserøde viste sig at være et helt perfekt køb!