mandag den 19. december 2011

Snapshots fra min weekend #3

I denne weekend har jeg...

...nydt en helt fantastisk udsigt - og tilhørende solstråler og behagelige varmegrader. 

...haft sandaler på. Og bare tæer. Og t-shirt. Uden jakke. Ahhh! (og så skal jeg nok holde op med at trampe i det. Promise!)

...set særdeles imponerende sandfigurer. Sådan så mine sandslotte ikke tilnærmelsesvis ud, da jeg var barn... 
...fundet det fineste stykke chokolade på min pude, da jeg skulle i seng. Elsker, at det faktisk er lillebitte, men ligner en rigtig plade chokolade. (og så smagte det i øvrigt helt fantastisk!)

...vendt hjem til kulden igen for bl.a. at tage på Christianias julemarked med svigerfamilien og sådan cirka resten af København. Alt for mange mennesker til min smag - faktisk en skam, for er sikker på, at det kunne være ret hyggeligt. Nu blev det nærmest ren og skær overlevelse. 

...set en helt fantastisk solnedgang fra Knippelsbro. Vintereftermiddage kan altså være noget af det smukkeste!

...hygget med kærestens niecer, søster og mor med te og håndboldkamp i tv. Svigermor er i øvrigt er igang med at hækle det helt fantastiske tæppe til en af de andre niecer som julegave. Er meget imponeret - og lidt misundelig :-)

Ingen kommentarer: