fredag den 30. december 2011

Snapshots fra min ferie #1

I min juleferie har jeg...:
...lavet en kæmpe slikskål til de ansatte i mine forældres firma.

...kogt karameller. Både almindelige og med lakrids.

..drukket svinsk god rødvin. Fra 1986. Mmmm!

...stået for at købe årets mandelgave. Som min far fik. Hans ansigtsudtryk var priceless!

...nydt synet af vores fiiiiine juletræ.

...spist uforskammede mængder hjemmelavet (af mig!) konfekt. 

...fjollet rundt i en af for-sjov gaverne fra kæresten. MEGET store lyserøde bomuldstrusser. 
SÅ pæne. Eller noget... 

...pakket et væld af gaver ind til pakkespil til julefrokost med kærestens familie. 

...og jeg var ikke den eneste. Der var maaange gaver på bordet! 

...nægtet at hjælpe kæresten i kildekampen mod nevø og niecer. 
Altså - han er en voksen mand, han må da kunne klare sig selv... Hehe. 

...udsalgsshoppet online (og i samme anledning ledt min søde mor i fordærv. Så nu har vi endnu en mor-barn til i garderoben. Dette lækre tørklæde i uld/cashmere, som allerede er en ny favorit). 

Ingen kommentarer: