torsdag den 22. december 2011

Juleglitter om halsen

Udenfor er det gråt, mørkt og koldt, og så er der ikke andet at gøre end at tilføje hverdagen en ordentlig omgang bling. Og så er det jo heldigt nok, at min rare postmand forleden dukkede op med denne fine sag til mig. Bestilt over ebay efter at jeg blev fristet af dette indlæg hos Emma Martiny. 

Kan ikke helt fange den ordentligt på billederne - for den er virkelig fin i virkeligheden. Og ser ud af meget mere end de der cirka 120 kr, jeg måtte af med for den. Og det var endda inkl forsendelse. Herligt!
Fristet? Så find den her. Min er "gun black" og den store model, som koster $23.99. Absolut alle pengene værd! Jeg bestilte den 4. december og modtog for et par dage siden, så det har taget et par uger for den at nå frem, men den er ventetiden værd!

2 kommentarer:

chau sagde ...

Hvor er den fin!
En jeg sagtens kunne se til en hvid t-shirt.

/Chau

Miss Maybe sagde ...

Tak, jeg er også allerede vildt glad for den. Har faktisk brugt den til alt fra en grov sweater over en almindelig tshirt og til at sætte ekstra bling på en pailletbluse juleaften. Er virkelig alle pengene værd!