fredag den 10. juni 2011

Suk!

Hvem pokker er det lige, der har fundet på, at det der motion skulle være sundt. Stod trofast op for at lunte en tur rundt om de der søer igår, og det gik da også gevaldigt. Lige indtil mit knæ ikke gad mere. På den rigtig dumme måde. Så jeg måtte humpe hjem og bevæger mig nu så lidt som muligt. Ikke mindst på grund af de der fæle trapper, der nu engang følger med, når man elsker lysindfaldet oppe i højderne. Trapper til 4. sal - well hello pensionisttempo...
Så hurra for, at arbejdet kan udføres fra sofaen med benene oppe. Men altså. Det var sgu ikke lige planen - og her 24 timer efter, er jeg allerede ved at blive noget der ligner vanvittig over min manglende mobilitet. Suk!

2 kommentarer:

Betina sagde ...

Argh det er det værste. Og bare fordi man vil have lys og god usigt, så skal man tækkes med trapper. I know all about it!
Elevatorer til folket siger jeg!
Og god bedring med knæet. :)
//Betina

Miss Maybe sagde ...

Ja tak - flere elevatorer. Men på den anden side elsker jeg jo også charmen i min over 100 år gamle bygning...Hmmm, ikke nemt.

Iøvrigt også fin udsigt, du har. Yndlingskvarter!