fredag den 10. juni 2011

Hvis jeg var rig...



...havde jeg fluks hapset den her skønhed fra Paul Smith, så min Mac kunne blive fashionabelt pakket ind. Er ellers ikke til romantisk-blomstret tøseri normalt, men printet har bare et eller andet over sig, som gør, at jeg er helt sikker på, at vi lynhurtigt ville blive best buddies.
Men altså - £110 for en laptop taske. Ikke lige nu. Desværre.

Har du lidt mere held med dit pengetræ, så findes den på ASOS. Ih, så fin altså.

I den lidt mere budgetvenlige ende forelskede jeg mig også i denne finhed. Frygter dog bare lidt, om flettet er lidt for voldsomt. (og så ved jeg bare, at jeg jo nok ikke kan undgå at blive en anelse skuffet - når jeg nu godt ved, at jeg inderst inde drømmer om smørbløde lækkerier fra Bottega Veneta) men altså - til £15... Er jo ikke fordi, jeg bliver ruineret... 


Og hvis det nu er, at jeg kommer til at klikke køb, er det nok ikke umuligt, at jeg også måske kommer til at hapse den her lille størrelse. Er nemlig helt pjattet med farven. Så skøn. Så sommer. Og burde gøre det nemt at finde telefonen i taskens nærmest uendelig dyb. Og til £12. Og gratis shipping... Meget fristende... 

Ingen kommentarer: