tirsdag den 21. juni 2011

Net-a-Porter ulykker







Alexander Wang nederdelen var langt fra det eneste, der fristede på Net-a-Porters udsalg... Faktisk tog det lidt om sig, da jeg først begyndte at hive ned fra de virtuelle hylder. Men nu får vi se, hvor meget jeg rent faktisk ender med at beholde (hurra for gratis returnering!)... Tørklædet er jeg lidt i tvivl om, fordi det er brunt i bunden - en farve, som ikke just er overrepræsenteret i min garderobe, men de andre farver er jo fantastiske. Og så er det i cashmere/silke - og sørme om der ikke også har sneget sig en snas cashmere ind i den stribede sag. Indrømmet, jeg er en sucker for det bløde stads...

Den grå bluse hapsede jeg takket være et tip fra søde Ditte på grund af min eftersøgning. Glæder mig til at se, hvad Isabel Marant kan udrette i grå jersey.

Ingen kommentarer: