tirsdag den 15. februar 2011

Merino Cool


Egentlig er jeg ret pjattet med neglelak - eller i hvert fald konceptet, for jeg er desværre ret dårlig til at få stadset brugt. Selvom jeg jo faktisk synes, at det ser vildt fint ud. Men jeg er lidt for god til enten ikke at få det lagt ordentligt på eller få det smadret, inden det er tørt.

Men i går var jeg til et fotoshoot i forbindelse med job, og der havde makeupartisten også tid til at lægge neglelak på mig - godt nok lidt hurtigt, men heldigvis skulle de billeder ikke lige så tæt på, som dem jeg har taget her.

Jeg er temmelig pjattet med farven - Merino Cool fra Essie - tilpas afdæmpet og anderledes på samme tid, og ikke helt så forudsigelig som rød og lignende nuancer. Kunne nemt se den blive en hverdagsfavorit, så måske jeg skal lidt på jagt... :-)

Ingen kommentarer: