torsdag den 17. februar 2011

H&M - jeg fatter hat...

...af deres ordrehåndteringssystem.

Så hermed næste kapitel i min seneste H&M føljeton. Det er langt fra første gang, at jeg er blevet forundret og frustreret over H&M's forunderlige måde at håndtere deres onlinekunder på.

Og frustrationen blev ikke mindre, da jeg forsøgte at bestille disse fine bukser for blot at få rykket ordren frem-frem-frem.

Men til gengæld dukkede der så en rabatkode op i mellemtiden (9228, som giver 10% indtil 27") - og når jeg nu alligevel skulle vente, kunne jeg da lige så godt spare lidt så længe, selvom jeg da ærligt talt var lidt bekymret for at blive smidt helt bag i køen igen, nu hvor jeg annullerede min ordre og lavede en ny.

Men hvad sker der så... Pludselig står bukserne til at være på lager - og da jeg lige vil tjekke i dag, er de allerede gået til pakning. Altså, de er næsten på vej. Og i et tempo, som man normalt ville forvente af en internetbutik. Lidt underligt. Har I gennemskuet systemet?


Ingen kommentarer: