onsdag den 15. september 2010

A trip down memory lane...

Jeg er lige kommet til at bruge en halv times tid på Trendsales med at kigge mine gamle handler igennem. Og det er faktisk rigtigt skægt. Jeg har været TS-bruger siden 2004 og har efterhånden nogle hundrede handler bag mig som sælger, og det var rigtigt skægt lige at se igennem, hvad jeg egentlig har skilt mig af med gennem tiden.

Det bedste (eller værste - afhængig af, hvordan man ser på det) var nok, at på nær én enkelt taske (stor, grå rejsetaske fra COS, som jeg SÅ godt kunne bruge på næste uges tur til London), så var der faktisk ingen af salgene, jeg har fortrudt. Det har der så til gengæld været blandt mine køb, hvor en del er blevet ekspederet videre af samme kanal, som de kom fra oprindeligt.

Men det var også sjovt at se, hvordan min stil tydeligvis har udviklet sig. Fra mere flyvsk, flagrende og mønstret til mere enkel og kvalitetsbevidst. I hvert fald ud fra de ting, jeg har købt og solgt.

Og mens jeg indimellem kan blive nok så irriteret og frustreret over Trendsales, købere der springer fra, sælgere der ikke beskriver varerne ordentligt eller bare ikke svarer på deres annoncer (but why altså?), lidt for stille perioder, hvor varerne bare ligger, og de mange ture til posthuset, så er jeg nu overordnet begejstret bruger. Jeg nyder, at jeg kan få ryddet ud i gemmerne og endda få lidt ekstra luft i shoppebudgettet i processen. Jeg elsker, når en handel bare kører med god kommunikation og begejstring hos køberen, når varen når frem. Og så tager jeg en pause, når jeg ikke lige gider.

Ingen kommentarer: