mandag den 27. september 2010

I'm back... and I've been bad...



Jeg slap ellers ret godt fra min sviptur til London sådan shoppingwise. Nøjedes med at gå en smule amok i bøger og REN-produkter, men sidstnævnte manglede jeg, og de er billigere i London, så det er jo faktisk bare plus på kontoen...

Men altså, til gengæld skvattede min rygrad fuldstændigt sammen her i weekenden, hvor en veninde kom på besøg. Og så skulle der jo shoppes - og det blev der... Først på Strøget lørdag og siden til DesignerForum søndag. Og der havde jeg faktisk heldet overraskende meget med mig.
Fandt et par sorte lædersneakers med nitter fra Ash (en perfekt - og noget billigere - erstatning for dem fra Sam Edelman), en enkel mørkegrå cashmerecardigan fra ClubCollection, en koralfarvet cashmeresweater fra StyleButler, et stort bomuld/silketørklæde fra BlackLily og en guldhalskæde med æblevedhæng fra ArenaCph - alt sammen for... 1000 kr!!! Det synes jeg alligevel er lidt vildt. Den koralfarvede cashmeresweater alene havde kostet 1400 i butikkerne...

Billeder må følge senere, men her er da lige et par smagsprøver... (og hvem sagde så shoppestop i oktober...)

Ingen kommentarer: