fredag den 3. december 2010

Jul i Tivoli




En tur i Tivoli er ved at være en fast juletradition. Og jeg skal helt sikkert derind flere gange, så mit årskort lige kan blive grundigt udnyttet her på falderebet. Der er simpelthen så pænt derinde med masser af lys og gran. Til gengæld blev jeg ærligt talt godt og grundigt skuffet over den såkaldte kælkebakke, som Tivoli ellers har reklameret for - og som min veninde og jeg var enige om, at vi skulle ind og prøve. Men altså - den er jo lillebitte, så det gad vi ikke ofre penge på. Man når jo knap at få fart på, inden man skal stoppe igen. Det er altså en ommer!

2 kommentarer:

Guapizimo sagde ...

Jeg elsker også jul i Tivoli og udnytter også mit årskort godt og grundt.

Jeg har stadig ikke fundet kælkebakken (har dog ikke ledt så meget efter den)! Jeg troede det ville være sådan en stor en hen over plænen, men som du siger på den være lillebitte, når den ikke engang er til at få øje på....hvor er den henne derinde?

Miss Maybe sagde ...

Jul i Tivoli er fantastisk - men kælkebakken kan de godt droppe. Den ligger i øvrigt sådan lidt underligt gemt væk - når du går over broen ved søen, hvor man kan sejle i små både. Men altså - den er ikke rigtigt værd at lede efter. Æv! Må købe en kælk og smutte i Søndermarken istedet!