onsdag den 15. december 2010

Varme arme i vinterkulden

For noget tid siden sprang jeg til på Eurowomans tilbud om at tegne abonnement og få tre par fine armvarmere fra Rabens Saloner med i købet. Nu er de endelig nået frem - og er forlængst taget i brug. Jeg bruger dem især til at forlænge ærmerne på flere trøjer med trekvartærmer, som ellers har været svære at få brugt her i vinteren.

Jeg overvejer dog, om det mon er helt samme kvalitet som dem, der har været i butikkerne. Jeg synes nemlig, at de meget hurtigt er kommet til at se nussede ud og desuden er meget sarte overfor trådudtrækninger osv, selvom jeg ellers er ret forsigtig med mine ting. Så jeg frygter lidt, at de ikke holder meget mere end denne sæson.

2 kommentarer:

Guapizimo sagde ...

Ihh håber snart mine kommer, selvom det lyder ret ærgerligt med kvaliteten af dem :(

Lise sagde ...

Jeg har ikke set dem der var i butikkerne - men er ogsaa lidt skuffet over kvaliteten. Synes at Rabens plejer at vaere noget bedre.

/Lise