mandag den 31. maj 2010

Nogen gange kan det godt betale sig at stå tidligt op...

Pga en drilsk arbejdsopgave begyndte min uge lidt for tidligt (synes jeg) i denne uge... Men intet er så skidt... og når nu jeg alligevel var oppe, kunne jeg da godt lige lure lidt hos H&M, for jeg har tit oplevet, at ellers udsolgte varer har været at finde kl. tidligt.

Og hurra, der var bingo. I hvert fald delvist. For efter at have været ret lige glad med de seneste særkollektioner, H&M har sendt på gaden, må jeg jo erkende, at jeg skulle have været lidt hurtigere ved havelågen denne gang, for der er faktisk flere ret
så fine sager i Fashion Against Aids kampagnen.

Især er jeg helt solgt til de leo-plettede haremsbukser, men det er jeg vist alt andet end alene om, for de var fortsat fuldstændigt udsolgte her til morgen :-(

Til gengæld lykkedes det mig at snuppe en tunika, som jeg især har forelsket mig i, efter at have set både Ditte og Merete bruge den på smukkeste vis.

Så den glæder jeg mig meget til at modtage - og heldigvis var den på lager, så ventetiden burde ikke være alt for lang.

Og nu jeg var igang...
...røg denne fine maxikjole også med i kurven - mest som et forsøg. Kan nemlig godt se det fine i maximodellen, ikke mindst efter at have set adskillige fantastiske bud rundt omkring i blogland - men samtidig er jeg lidt i tvivl om, hvorvidt konceptet nu også holder på en str. 40/180 cm høj størrelse som mig - eller om jeg bare bliver et lidt for gigantisk mønstret element i landskabet - men nu skal det i hvert fald testes :-)

2 kommentarer:

Kira sagde ...

Gad vide hvordan maxikjolen så vil se ud på en der kun er 157 cm høj..? ;) Synes, det ser så afslappet ud, på den fine måde, når jeg ser andre i en maxikjole, men er bange for, at jeg selv vil drukne i dem, derfor har jeg ikke turdet gøre forsøget endnu. Men måske er det værd at afprøve... Man lever jo kun én gang og alt det der. ;)

- Kira.

kira-ilystognoed.blogspot.com

Miss Maybe sagde ...

Jeg tror faktisk, at det kan se rigtigt fint ud. For du slipper jo netop for det, som er min bekymring - en enorm flade stof. Så hvis du bare får den tilpasset i længden og evt op på et par hæle, så kan den sikkert også give dig lidt ekstra i højden!

Jeg vil sige go for it!!!