tirsdag den 25. maj 2010

Jakkeanbefaling

Jeg kom hjem fra rejsen til en kæmpe kasse blandede godter fra H&M. Det meste har jeg ikke rigtigt nået at tage stilling til, for jeg fortsatte mere eller mindre direkte i sommerhus et par dage med min mor + søster.

Men en enkelt ting nåede da at komme i brug - nemlig denne fine jakke, som jeg varmt kan anbefale.
Den er tynd og lækker, har bindebånd i livet, som giver lidt facon og desuden hele to sæt lommer - både dem, der er synlige på billedet og desuden et par stiklommer! I like lommer!

Desuden har ærmerne spændetampe, så de kan bruges foldet op, når vejret ellers tager sig sammen til at blive lidt lunere! (Sommer, kom nu!!!!!!!)

Og så er jakken endda sat ned hos H&M lige nu - fra 349,- til 199,- og findes også i en khakifarve.

Fristet? Så findes den her!

2 kommentarer:

Belinda sagde ...

Hvor er jeg glad for at høre, at du godt kan anbefale jakken - den er nemlig på vej til mig i beige :)

Jeg glæder mig sådan til at få den - den er nemlig helt perfekt til det vejr vi har nu... Men jeg er meget i tvivl om jeg har valgt den rette størrelse - Hvordan er den i størrelsen i forhold til andet tøj fra H&M??

Miss Maybe sagde ...

Haha, er glad for at kunne hjælpe :-) Jeg håber, at du er enig i min anmeldelse.

Mht størrelse, så synes jeg, at den er ret almindelig i størrelsen. Men den er jo beregnet til at være lidt rummelig i modellen.