torsdag den 29. juli 2010

Stolt!!!

Jeg er simpelthen lige nødt til at prale lidt. For begyndte så småt at løbe for to måneder siden - og blev stik mod forventning pludselig helt bidt af det. Har ellers tidligere syntes, at det var en røvkedelig form for motion. (ok, indrømmet - jeg er nok også typen, som motionerer mere af nød/behov/det er godt for mig, end decideret lyst).

Men i dag lykkedes det mig at nå mit første store mål: 10 km løb - og det var bare SÅ fedt!!!
Og jeg var overraskende lidt træt bagefter. Mit ultimative mål hedder halvmaraton (og nej, ikke maraton - det vil jeg simpelthen ikke udsætte min krop for) - men mon ikke, jeg lige skal begynde med 12 og 15 km først... :-)

Nå, skulle bare lige prale lidt... ;-)

4 kommentarer:

Belinda sagde ...

Wauw, det er da bare skide godt gået! Og det er helt i orden at prale - man skal fejre sine succes'er!

Miss Maybe sagde ...

Tusind tak - hvor er du sød :-)

Beam sagde ...

^hvor fedt! Hvor er du sej! Jeg håber virkelig jeg en dag når til det punkt, hvor jeg synes at løb er fantastisk. Så sent som i dag, ville jeg ud at løbe...men nej, jeg er ikke kommet af sted endnu. Kommer det sikkert heller ikke. Hvor svært kan det være....? Hmmmm....

Miss Maybe sagde ...

Tak søde Beam - og ja, er også vildt overrasket over, hvor begejstret jeg er blevet!