mandag den 15. juni 2009

Damn you bloggers...

...I er simpelthen et ALT for inspirerende folkefærd. Det har kostet mig dyrt i dag!

Først var det de famøse læderleggings fra Favorites by Friis, som Camille og Charlotte har flashet på labreste vis. Dem var jeg simpelthen nødt til at tjekke ud, for har længe været ret hooked på trenden, men var ikke helt sikker på, at mine str. 40 hofter og ikke superslanke lår ville fungere i sådan et læderhylster. Men nu skal det prøves.

Og så kom jeg lige en tur forbi hos Signe og fik sukket lidt over hendes smukke kjolekøb fra Edun. Havde den længe i kurven - men fandt så det realistiske blik frem og vurderede, at formen ikke harmonerer med min fysik.
Men nu fik jeg jo øjnene op for Edun, så haps haps - snackede lige en lækker top i silkemix, og nu jeg var i outletten, røg der også en kulørt sommerkjole med i kurven - som forhåbentlig kan være et skridt på vejen i jagten på den perfekte sommerkjole.




Og så snakker vi i øvrigt ikke om det par sandaler fra Hilfiger og hele posen fra Zara, som også står på mit gulv lige nu. Mere om det senere....

Ingen kommentarer: