onsdag den 4. november 2009

Smykkefavoritter fra H&M

Nu har jeg haft lidt travlt med at brokke mig over H&M for nyligt. (her og her). Så må hellere være fair og aflevere lidt ros også, for der kommer jo også noget godt ud af den der svenske highstreetgigant.

Blandt andet må jeg erkende, at der faktisk indimellem er nogle ganske fine smykker at finde på hylderne. Som passer perfekt til tidens trends og tendenser og endda er af fornuftig kvalitet ifht prisen.

Har i løbet af de seneste måneder snuppet to halskæder, som siden er blevet ret store favoritter.

Dels den efterhånden i blogland temmeligt famøse statementkæde. Oprindeligt havde jeg det lidt ambivalent med den (nok delvist pga flashoverload), men heldigvis røg den ikke retur, for jeg har siden været superglad for den. Den er helt perfekt til at live lidt op på de sweatre, som ellers nemt bliver lidt for kedelige og tillukkede her i kulden.En anden favorit er denne - som stadig er til at få på webshoppen (hvis man ellers gider vente - ellers kan man måske også være heldig i butikkerne)

Igen helt perfekt til at sætte lidt liv på de ellers plain efterårsoutfits - især er jeg glad for at bruge den til kjoler, hvor den spiller fint sammen med de i forvejen lange linjer.

Ingen kommentarer: